środa, 14 października 2015

Czesc wszystkim! 

Z gory przepraszam za brak samoglosek - nie mam mozliwosci uzywania ich na tej klawiaturze.

Jak juz pewnie wiecie z opisu, mam na imie Alicja i moj blog bedzie w sumie o wszystkim, jestem w trakcie "gubienia" zbednych kilogramow wiec bedzie tu troche wpisow  o zdrowej diecie i o moich efektach. ( Bedzie mi bardzo milo gdy bedziecie mnie motywowac lub zwracac sie do mnie po rady, poniewaz w tym temacie wiem wiele ;) ) ale moje zycie nie kreci sie tylko wokol "odchudzania " i odmawiania sobie najlepszego, staram sie wykorzystac najpiekniejsze lata mojego zycia jak tylko moge (bo przeciez nie wiem czy nic mnie nie potraci gdy bede jutro wracac ze szkoly :D )
Kazda blogerka ma jakies zainteresowania, ja jednak ich nie mam, nie mam rowniez zadnego planu na zycie ani na tego bloga, mam jednak liste rzeczy do zrobienia przed smiercia (jedna z nich bylo zalozenie bloga)  i gdy tylko mam okazje zrobic cos co jest na tej liscie - bez zastanowienia dzialam. Moze to glupie, moze dziecinne ale daje mi satysfakcje ze jednak cos przed ta smiercia zrobilam. ( Jesli ktos z was rowniez chce wykorzystac swoje zycie w pelni mozliwosci to polecam zrobic taka wlasnie liste)

Teraz cos o tym jaka jestem, a wiec - jestem bardzo odwazna, bezposrednia i ciekawa zycia, rowniez bardzo  wygadana i latwo nawiazuje nowe znajomosci. Lubie dzielic sie z ludzmi moimi  refleksjami i dziwacznymi przezyciami. To nie jest rowniez tak ze jestem jakas "wyzwolna malolata" ktora robi wszystko aby impreza byla udana. NIE! ja tylko nie chce krzyczec jak inni ,,zycie - ty suko" bo doceniam cokolwiek co mam i inni powinni dzialac jak ja, poniewaz w zyciu nie mozna miec wszystkiego i powinnismy wykorzystywac to co mamy nie odkladajac nic na potem.

Teraz cos z innej beczki - dlaczego mam w nazwie ,,anonimowa"? Prosta odpowiedz - dlatego ze nie chce aby moi znajomi wiedzieli ze to wlasnie ja :D Czy bede dodawac zdjecia ? Jasne, ale czy bede na nich ja ? Pewnie tak. Nie mam chlopaka, mam przyjaciolke i kilku znajomych ktorych kocham calym sercem.
Czego slucham? Nie mam ulubionego gatunku ale najczesciej slucham:

  • Happysad´u
  • Grubsona
  • Kaliego
  • Farben Lehre

Na te chwile jestem w trakcie sluchania plyty ,,Eldo - Eternia"

To tyle na dzisiaj.
Mam nadzieje ze wpis sie spodobal i bedziecie zagladc tu czesto, postaram sie rowniez cos zrobic z ta klawiatura, a na te chwile 3majcie sie cieplo!



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz